Nowy Renault Traffic


Nowy Renault Traffic 9-osobowy 1,6 DCI 2015

Dla klientów naszej wypożyczalni przygotowaliśmy wyjątkową ofertę:

Wynajem auta 270 zł netto/doba (limit 300 km/doba) lub 350 zł netto/doba bez limitu kilometrów

Transport osób: 1,50 zł netto/km

Przy wynajmach długoterminowych możliwość negocjacji cen!


Renualt Traffic – wnętrze pełne ergonomii

Zasiadając za kierownicą Traffica można przeżyć szok wywołany designem i jakością materiałów użytych do wykończenia deski rozdzielczej. Wygląda ona jakby żywcem była przeniesiona z auta osobowego i to nie byle jakiej klasy. O tym, że znajdujemy się w aucie dostawczym przypomina jedynie wysoka pozycja za kierownicą oraz liczne schowki typowe dla tej grupy aut.

W wersji osobowej mamy do dyspozycji dziewięć miejsc dla podróżnych. Zacznijmy od tego najważniejszego, czyli kierowcy. Fotel jest dobrze wyprofilowany i ma duże możliwości zmiany ustawienia, dzięki czemu bardzo szybko można znaleźć dla siebie idealnie wygodną pozycję.

Nie można także złego słowa powiedzieć o czytelności zegarów i przełączników oraz funkcjonalności deski rozdzielczej. Renault doskonale wie, że dla części kierowców auto to biuro na kółkach, dlatego też w nowym Trafficu nie brakuje przydatnych schowków i uchwytów.

Renault Traffic – ze 140-konnym motorem będziesz pierwszy na światłach

Pod maską naszego auta pracuje nowoczesny turbodiesel o pojemności 1.6-litra. Jednostka o mocy 140 KM wyposażona w dwie turbiny zapewnia Trafficowi iście „osobowe” osiągi – 10,8 s do „setki”. Dwie turbiny z kolei są gwarancją doskonałej elastyczność motoru już od niskich obrotów. Producent zapewnia, że 140-konny motor powinien spalać średnio 6,6 l/100 km. Sprawdziliśmy to i okazało się, że jest to wartość do uzyskania. Podczas testu – korzystając często z pełnej mocy silnika – uzyskaliśmy spalanie zaledwie o 0,6 l/100 km wyższe od tego co podaje producent. Dodatkowo można je jeszcze obniżyć delikatnie korzystając z pedału gazu i wciskając przycisk ECO. Obniża on zużycie paliwa.

Renault Traffic – właściwości jezdne

Układ jezdny Traffica spodobał się większości osób, które nim podróżowały. Precyzyjny układ kierowniczy, dobrze pracujące zawieszenie oraz skuteczny układ hamulcowy działają tak jak powinny. Kierowcy prowadzący Renault, którzy na co dzień poruszają się wyłącznie osobówkami, nie mieli żadnych problemów z zaadoptowaniem się do niego.

Renault Traffic – elektronika czuwa nad bezpieczeństwem

Do standardowego wyposażenia Traffica należy oczywiście ABS i system ESP (ESC). Ale mamy tu także seryjne elementy, które wcale nie zawsze występują nawet w autach osobowych: system HSA ułatwiający ruszanie ze wzniesienia czy Extended Grip – pomagający zachować trakcję w mało przyczepnym terenie. Są także typowe dla pojazdów dostawczych układy: zapobiegający "myszkowaniu" przyczepy oraz adaptacyjny system kontroli obciążenia. Przydatnym elementem jest lusterko Wide View wbudowane w osłonę przeciwsłoneczną po stronie pasażera, które likwiduje martwe pole widzenia, szczególnie przydatne w nieprzeszklonych wersjach pojazdu.